czwartek, 23 maja 2013

Chleb ProBody.

Jakiś czas temu otrzymałam chleby ProBody. Po otworzeniu paczki byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ w środku znajdowały się dwa, sporej wielkości chleby, które były zapakowane w ładną folię. Po "rozpakowaniu" od razu dało się poczuć zapach świeżego chleba, nie dało się nie zauważyć dużej ilości ziaren, które wielbię, oraz przypieczonej skórki. Nie czekając długo, postanowiłam spróbować. Byłam tak ciekawa smaku, że nie przygotowałam kanapek, lecz spróbowałam sam chleb. I tu wielkie zaskoczenie. Pieczywo okazało się przepyszne, mięciutkie. Zaskoczyło mnie to, że ma ono wilgotną, zwartą strukturę. To wielki plus. Nie jest suchy, nie "kłuje w zęby" - jak to się mówi. :D Smak jest nie do opisania, fantastyczny, zadziwiający, wyjątkowy. W przeciwieństwie do wielu innych chlebów, w tym naprawdę czuć ziarna, jest ich mnóstwo zarówno w środku jak i na wierzchu. Przyznam, że rzeczywiście długo zachował świeżość, jednakże zniknął również w mgnieniu oka.  Jest to najlepszy chleb jaki jadłam. Teraz już wiem, o jakim chlebie poleconym przez trenera na siłowni, mówiła moja znajoma. Ja również polecam każdemu. Z mapki na stronie ProBody dowiedziałam się, że ich pieczywo jest dostępne niestety w mieście oddalonym ode mnie o kilkadziesiąt kilometrów, ale jeśli do niego zawitam to na pewno udam się do tej piekarni. Probody - chleb idealny. :)

Opis produktu: 

 • ProBody to pieczywo o wysokiej zawartości białka, o obniżonej zawartości węglowodanów. Ze składnikami pełnoziarnistymi i nasionami.
• ProBody zawiera około 90% mniej węglowodanów i około 300% więcej białka niż zwykłe chleby mieszane.
 • ProBody - pieczywo o niskim indeksie glikemicznym – 33,5.

• Świetnie sprawdza się także w uzupełnieniu diety diabetyków! Dzięki tak niskiemu IG pieczywo ProBody jest wolno przyswajalne i stężenie glukozy we krwi wzrasta stopniowo – ułatwia to kontrolę poziomu cukru we krwi!
• Smaczny chleb, długo zachowujący świeżość!
• Doskonałe pieczywo na tosty o świetnym smaku!

• Skład ProBody, czyli formuła Low Carb bez tajemnic!
Własności odżywcze ProBody: wynikają z innowacyjnej receptury w skład której wchodzi m.in.:
białko pszenne, mąka sojowa, śruta sojowa, składniki pełnoziarniste: pełnoziarnista mąka pszenna orkiszowa, zakwas z pełnego ziarna pszenicy orkisz,   nasiona: siemię lniane (żółte i brązowe), nasiona słonecznika, sezam, błonnik jabłkowy, otręby pszenne.


                          >> LINK DO STRONY PROBODY <<
                  >> LINK DO STRONY PROBODY NA FACEBOOKU <<


                              Patrzcie i podziwiajcie to cudo ♥




Bardzo się cieszę, że miałam zaszczyt spróbować Probody, dziękuję ♥

2 komentarze:

  1. Podpisuję się pod wszystkim co zostało napisane. Idealny w smaku i przede wszystkim wartościowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie wygladaja te kanapeczki

    OdpowiedzUsuń

* Odwiedzam blogi wszystkich komentujących i staram się odwdzięczać za komentarze :) *