środa, 1 maja 2013

Miss Sporty, Nail Expert Manicure, Strong & Fast Growth (Odżywka przyspieszająca wzrost paznokci).


CUD, nie odżywka! Szukałam czegoś, co choć trochę przyspieszy wzrost moich paznokci, a dodatkowo otrzymałam preparat, który je bardzo wzmocnił. Zakochałam się w niej od pierwszego użycia. Konsystencja bardzo przyjemna, nie za rzadka, nie za gęsta. Fajnie się aplikuje, pędzelek również jest świetny. Zdarzyło mi się kilka razy wyjechać za paznokieć - na skórki, jednakże lakier szybko dał się z nich usunąć. Odżywkę używam co 3 dni, tzn. nakładam, po trzech dniach zmywam, i tak "w kółko". Obecny stan moich paznokci jest super, naprawdę urosły i to sporo, w ekspresowym tempie, są również wzmocnione, więc nie boję się że zaraz stracę moje piękne, długie paznokcie. Polecam, gdyż odżywka w porównaniu do jakości kosztuje grosze - ok 8 zł. :)


1 komentarz:

* Odwiedzam blogi wszystkich komentujących i staram się odwdzięczać za komentarze :) *