środa, 12 lutego 2014

E-kupony w Rossmannie.

Czy widziałyście nową akcję promocyjną w Rossmannie? :)
Ja jeszcze nie wiem czy z niej skorzystam. Nie ma zbyt wiele czasu na zastanawianie się, ale w sumie jakby nie patrzeć, na razie mam wszystkie potrzebne kosmetyki. Ale jak to mają kobiety... "kupię jeszcze to, pewnie się przyda" :D



Teraz posiadając paragon oraz numer, możesz zdobyć 10% rabat na dowolne zakupy w drogeriach Rossmann.

Jeśli nie masz jeszcze paragonu wraz z numerem, zapoznaj się z poniższą instrukcją, a następnie przyłącz się do naszej promocji. Pamiętaj! Zakupy premiowane rabatem oraz rejestrację paragonów możesz dokonywać tylko w terminie 07.02. - 14.02.2014 Jeśli chcesz wpisać numer oraz informacje z paragonu, musisz być zalogowany na rossnet.pl.

eKupon wraz 10% jednorazowym rabatem na dowolne zakupy w drogeriach Rossmann otrzymasz na swój adres e-mail do 20.02. Rabat możesz wykorzystać w terminie 20.02. - 27.02.2014

Krok 1
Zrób dowolne zakupy w drogerii Rossmann

Krok 2
Zarejestruj swój paragon do 14.02.

Krok 3
Od 20.02. pobierz kod umożliwiający Ci kolejne zakupy z rabatem 10%.
Krok 4
Do 27.02. wykorzystaj rabat w drogerii Rossmann

Szczegóły >> TUTAJ <<

8 komentarzy:

  1. szkoda, że taki krótki termin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten rabat, ale na pewno z niego nie skorzystam, zresztą zapodziałam gdzies paragon :D ech ale ze mnie gapa.

    http://ida-sierpniowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Obserwuję :)) Zapraszam do mnie himeokami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie zdobyć takie eKody ?


    http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zrobić zakupy w Rossmannie na dowolną kwotę, otrzymasz wtedy paragon, który musisz zarejestrować na stronce i po 20 lutym przyjdzie Ci e-mail z kodem :)

      Usuń

* Odwiedzam blogi wszystkich komentujących i staram się odwdzięczać za komentarze :) *