wtorek, 15 lipca 2014

Różowe ombrrrrre :D

Cześć :)

Postanowiłam, że na bloga będę dodawać nieco postów z ubraniami. Pokażę sweterek, który bardzo szybko podbił moje serce. Zakochałam się w nim od razu kiedy go zobaczyłam. Zakupiony został w sklepie Lovelywholesale, wraz z kilkoma innymi super ubraniami, a konkretnie możecie zobaczyć go >> TUTAJ <<. Jego cena podana w $ to 6,99, więc na nasze pieniądze wychodzi ok. 21 zł. Moim zdaniem jest to świetna cena, zwłaszcza że u mnie w okolicy nie spotkałam podobnego sweterka. A nawet jeśli byłby w jakimś sklepie, to z pewnością kilka razy droższy.

Przede wszystkim uwagę zwraca jego kolor. Do połowy jest to ciemny róż, a wyżej już bardzo jasny. Sweterek przez to się wyróżnia i jest oryginalny. Od dawna o takim marzyłam, no ale do tej pory nigdzie go nie widziałam. Z przodu jest nieco dłuższy, a z tyłu posiada tzw. ściągacz. Rękawy mają długość 63 cm i idealnie u mnie pasują. Sweter nie jest w żaden sposób zapinany, ale nie przeszkadza mi to, gdyż fajnie leży, nic nie ucieka nawet podczas wiatru (na zdjęciu wyżej mi się podwinął). Jest również wygodny, materiał jest gładki - dzianina, więc nic nie "gryzie". Niżej mała galeria :D






Podoba się Wam? :)

23 komentarze:

  1. śliczny jest ! ja podobny kupiłam pare lat temu w lumpeksie,ale w szarym kolorze :D i modny jest do dziś jak widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem- świetny! ;))
    Kiedyś pytałaś mnie o wspólną obserwację, ja już! :) Teraz liczę na Twoją szczerość i rewanż.

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślałam, że to o włosy chodzi!! :D hahaha
    sweterek faktycznie bardzo gustowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba sweterek. Mam podobnie cieniowany, ale z niebieskim :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam (po tytule), że będzie ombre na włoskach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta narzutka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podoba, francja rewelacja

    zapraszam na mojego bloga, oczywiście już cię obserwuje
    http://realfakex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten sweterek, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjecie super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, podoba mi się ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, 2 dni temu wygrałaś u mnie na blogu www.zdrowaipiekna.blog.onet.pl rozdanie z pudełkiem ShinyBox. nie zgłosiłaś się po wygraną, nie mam jak się z Tobą skontaktować, ogłaszałam że jeśli do wczoraj się nie zgłosisz wylosuję nową osobę. odezwij się do mnie dziś do końca dnia, szkoda byłoby aby pudełko przeszło Ci koło nosa

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się bałam, że będzie różowe ombre na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem dlaczego ale pomyślałam o ombre na włosach ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny sweterek, nie mam jeszcze żadnego ubrani w ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, bardziej przypadłby mi do gustu biało-miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń

* Odwiedzam blogi wszystkich komentujących i staram się odwdzięczać za komentarze :) *