poniedziałek, 6 maja 2013

HiPP Babysanft, Milk-Lotion (Mleczko pielęgnacyjne).

Z racji tego, że jestem kilka godzin po kąpieli, zrecenzuję HiPP Babysanft, Milk-Lotion (Mleczko pielęgnacyjne). Tak właściwie, jest to mleczko przeznaczone dla dzieci, lecz mogą je także stosować dorośli. Zawiera olejek migdałowy, a nie posiada barwników. Potrzebowałam balsamu nawilżającego, który nie zapcha mi skóry. Zdecydowałam się więc na ten produkt, po przeczytaniu wielu opinii. Stosuję już dłuższy czas i mogę powiedzieć, że mleczko dobrze nawilża, ma typowy "bobasowy" zapach, który zbytnio mi nie przeszkadza. Ba! Nawet bardzo mi się podoba, oraz jest wyczuwalny na skórze przez długi czas. Sam w sobie szybko się wchłania, bardzo dobrze rozprowadza. Cena to ok. 14-15 zł za 350 ml buteleczkę, w uroczym różowym opakowaniu. Polecam, jeśli ktoś nie potrzebuje jakiegoś ekstremalnego nawilżenia, i szuka czegoś lekkiego, zwłaszcza że mamy piękną pogodę i coraz cieplejsze miesiące. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Odwiedzam blogi wszystkich komentujących i staram się odwdzięczać za komentarze :) *