niedziela, 19 stycznia 2014

Czego używam do makijażu? :)

Cześć :)
 Postanowiłam pokazać Wam jakich kosmetyków używam do makijażu. 
Zaczynamy :)

• Miss Sporty, Studio Colour, Duo Eye Shadows - podwójne cienie do powiek. U mnie kolor  213 Sleek-looking (złoto brązowe)




• Essence, Eyebrow Designer brązowa kredka do brwi z grzebykiem


• Róż Maybelline New York


• Podkład kryjąco-matujący Eveline, Double Cover



Naprzemiennie używam dwóch tuszy do rzęs:

• Wibo, Extreme Lashes & Max Factor, Clump Defy (oba pogrubiające)




Używacie któregoś z tych produktów, lub spotkałyście się gdzieś z nimi? 
Ja polecam je wszystkie  :)
_______________________________________________

Biorę udział w rozdaniu :)

http://makeyourhairbeautiful.blogspot.co.uk/2013/12/ogaszam-rozdanie.html


15 komentarzy:

  1. Jak dotąd nie używałam żadnego z Twoich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aktualnie nie używam żadnego z Twoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten tusz od Eveline i nie bardzo mi on odpowiada może nie sam tusz ale jego szczoteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam ten podkład eveline, bardzo fajny i dobrałam idealny ocień

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować tej maskary z Maxfactora :)
    Przy okazji chcę poinformować Cię, że z okazji roku bloga organizuję rozdanie o wartości ponad 150złotych! Może się skusisz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:* Z przykrością informuję,że przerywam rozdanie na swoim blogu ponieważ więcej niż połowa zgłoszeń nie spełniła warunków rozdania. Przepraszam za zaistniałą sytuację i proszę o wyrozumiałość. Na kolejnym organizowanym rozdaniu twój blog w ramach rekompensaty będzie miał dodatkowe losy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ♥ i słodka biedroneczka :3

    Nominuję Cię do Versatile Blogger Award. Więcej informacji w zakładce "Nominacje" u mnie na blogu. ♥
    http://closer-to-the-edge-death-and-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję ci że bierzesz udział w moim rozdaniu. Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog i kolory polecam te kosmetyki. Mogę prosić o komentarz? To dla mnie ważne ;3 konioblog.blogująca.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś używalam tego tuszu wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm .. bardzo ciekawe. Warto spróbować :)

    karlasobie.blogspot.com - wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń

* Odwiedzam blogi wszystkich komentujących i staram się odwdzięczać za komentarze :) *